روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید :
11- سوالات متداول فروش و سامانه مودیان:
110000- راهکارهای آتیلا برای سامانه مودیان چیست؟
- درکارگاه های آموزشی سامانه مودیان آتیلا ثبت نام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
- ۰۲۱۲۸۴۲۴۱۲۶ (داخلی ۷) و ۰۹۱۹۹۷۷۲۳۰۰ (واتساپ)
- فیلم و منابع آموزشی کارگاه های آموزشی سامانه مودیان را خریداری کنید
- برای ثبت نام از مشاوره و خدمات رایگان ما برای ثبت نام استفاده کنید
- به سیستم پشتیبانی آنلاین ما برای سامانه مودیان ملحق شوید.
- فایل آموزشی Access آتیلا را در خصوص سامانه مودیان دانلود کنید
- برای خرید ماژول سامانه مودیان ، درخواست خود را ثبت کنید
- برای خرید نرم افزار کارسام (راهگشای سامانه مودیان) ، کلیک کنید
- فایل اکسل آماده سازی شده ما را برای تسریع در انتخاب شناسه یکتای کالا و خدمات دانلود کنید
- راهنمای ثبت نام سامانه مودیان را مطالعه کنید
- فهرست های مرجع سامانه مودیان را مشاهده کنید
110001- مراحل و مدارک ثبت نام سامانه مودیان چیست؟
110002- کلید عمومی، کلید خصوصی و کد اختصاصی CSR را چطوری تهیه کنیم؟
110003- عملیات سامانه مودیان خود را به شرکت های معتمد بسپاریم؟
110004- اگر بخواهیم عملیات سامانه مودیان را خودمان انجام دهیم ، راهکار چیست؟
110005- شناسه یکتای کالا و خدمات را چگونه پیدا کنیم؟
110006- چه نرم افزارهایی برای سامانه مودیان مناسب است؟
110007- مراحل استقرار و راه اندازی نرم افزار سامانه مودیان چیست؟
110008- سازمان و طرف حساب های خود را چگونه برای به روز کردن اطلاعات فروش آماده کنیم؟
۸
110009- عملیات کنترلی حسابداری برای ارسال اطلاعات فروش به سامانه مودیان چیست؟
110010- عملیات ارسال اطلاعات و پیگیری وضعیت ارسال در سامانه مودیان چگونه است؟
110101- سامانه مودیان چیست؟
سامانه مودیان سایتی متعلق به سازمان امور مالیاتی است که همه اشخاص حقیقی و حقوقی موظفند به صورت مکانیزه ریز فاکتورهای فروش و اقلام فاکتورها را حداکثر ظرف یک هفت در آن بارگذاری کنند. با بارگزاری هر فاکتور فروش ، سامانه عملا اقدام به صدور صورت حساب الکترونیک می نماید . مشتریان (خریداران) نیز موظفند حداکثر ظرف یک ماه نسبت به تایید یا عدم تایید فاکتورهای فروش شما اقدام نمایند در غیر اینصورت صورتحساب الکترونیک به صورت خودکار تایید خواهد شد.
سامانه مودیان پیرو “قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان ” و به دنبال آن برای ” استقرار نظام (سیستم) یکپارچه و فراگیر پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان” از ابتدای سال ۱۴۰۲ (برای اشخاص حقیقی و حقوقی) در حال پیاده سازی است.
110102- در صورت عدم ثبت نام ، مشمول چه جرایمی می شویم ؟
110103- مشمولین سامانه مودیان چه کسانی هستند؟
110104- مهلت های مقرر برای ثبت نام در سامانه مودیان چیست؟
110201- مراحل ثبت نام در سامانه مودیان چیست؟
110202- کلید عمومی ، کلید اختصاصی و کد CSR چیست؟ (امضای الکترونیک)
110301- چگونه شناسه یکتای کالاهای خود را با کدینگ مواد و کالا تطبیق دهیم؟
110302- چگونه فهرست فاکتورهای فروش خود را جمع آوری و کنترل کنیم؟
- سامانه مودیان با سپیدار : تنظیمات – قسمت دوم
- سامانه مودیان با سپیدار : تنظیمات – قسمت اول
- طلاعاتجمع آوریگونه فهریست
110303- چگونه فاکتورهای فروش تایید شده را ارسال و وضعیت آنها را کنترل کنیم؟
12-سوالات متداول ارزش افزوده و فروش :
120001- سوال یک
محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.۰
120002- سوال دو
محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.۰
120003- سوال سه
محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.۰
120101- سوال یک
محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.۰
120102- سوال دو
محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.۰
120103- سوال سه
محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.۰
13- سوالات متداول آیین نامه ها و چک لیست های رعایت استانداردها و مقررات فروش :
14- سوالات مغایرت گیری و تاییدیه های فروش :
15- سوالات متداول مهمترین مفاد و بخشنامه های فروش
16- سوالات متداول استانداردهای حسابداری فروش :
17- سوالات متداول حسابداری مالیاتی فروش :
18- سوالات متداول رسیدگی مالیاتی حساب های فروش:
19- سوالات متداول حسابرسی فروش