×
خانه » دسته‌بندی نشده » نرم افزارهای حسابداری همکاران سیستم
08 سپتامبر 2021

نرم افزارهای حسابداری همکاران سیستم

مقدمه

شرکت همکاران سیستم یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های نرم افزاری است. این شرکت راهکارها و نرم افزارهای متنوعی ارائه می دهد. بدون تردید نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم یکی از رایج ترین آنهاست.

مهمترین گروه نرم افزارهای همکاران سیستم , نرم افزارهای مالی و حسابداری است.

انواع نرم افزارهای حسابداری

نرم افزارهای حسابداری همکاران سیستم شامل سه سیستم اصلی است:

۱- نرم افزار حسابداری راهکاران ابری. این سیستم تشکیل شده از مجموعه ای از نرم افزارهای آنلاین . راهکاران ابری برای شرکت های متوسط و بزرگ مناسب است. اگر در حال رشد هستید , راهکاران ابری مناسب ترین گزینه است.

صرفه جویی در هزینه برای خرید نرم افزار جامع و امکانات آنلاین آن , از امتیازات ویژه راهکاران ابری است.

۲- نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم. این نرم افزار حسابداری گزینه مناسبی برای شرکت های متوسط و تازه تاسیس است. نرم افزار حسابداری سپیدار از امتیاز بسیار ویژه پشتیبانی نیز برخوردار است.

۳- نرم افزار حسابداری دشت. این نرم افزار گزینه مناسبی برای  فروشگاهها است . با توجه به قابلیت های نرم افزار دشت , قیمت آن نیز بسیار مطلوب است.

برای فروشگاه ها پیشنهاد می کنیم به جای نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم , از این نرم افزار استفاده کنید.


اطلاعات تکمیلی ویژه همکاران مالی و حسابداری :

۱- نرم افزار حسابداری راهکاران ابری ۲- نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم ۳- نرم افزار حسابداری دشت ۴- نرم افزار سرو سیستم CRM همکاران سیستم  ۵- ابرآمد پلتفرم ابری همکاران سیستم

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های : ۲۶ ۴۲۴۳ ۲۸ ۰۲۱  (داخلی ۹) و ۹۷۴۸ ۸۱۳ ۰۹۱۲ (واتساپ) تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

” سوالات عمومی”  خرید نرم افزار حسابداری

1- پیش از خرید نرم افزار حسابداری , انجام چه اقداماتی لازم است؟

پیش از خرید نرم افزار , پاسخ سوالات زیر را به طور دقیق شناسایی کنید:

  1. آیا میدانید دقیقا به چه دلیلی به نرم افزار یا تغییر آن نیاز دارید؟
  2. گزارشاتی که در حال حاضر دارید و از کیفیت آنها راضی هستید کدام است؟
  3. گزارشاتی که ندارید و میخواهید داشته باشید دقیقا چه گزارشاتی است؟ (به تفکیک عملیات و زیر سیستم ها)
  4. آیا کالاها و خدمات شما دسته بندی و کدینگ مناسب دارد؟
  5. آیا فقط کارشناسان مالی با نرم افزار مالی کار خواهند کرد؟

2- چگونه نیازهای خود را با امکانات نرم افزارهای مختلف مطابقت بدهم؟

برای این امر فقط کافی است :

  1. چک لیستی از نیازهای خود را تهیه کنید
  2. فرمت گزارشات مورد نیاز خود را آماده داشته باشید
  3. از شرکت های فروشنده نرم افزار درخواست کنید تا امکانات خود را با نیازهای ریف ۱ و ۲ بالا تطبیق دهند

3- آیا می توانیم خواسته های اختصاصی خود را در نرم افزار حسابداری پیاده کنیم؟

بسته به نوع نرم افزار , این امکان بعضا وجود دارد. در این ارتباط به این نکات توجه کنید:

  1. آیا امکاناتی به صورت پیش فرض برای اختصاصی سازی پاره ای از عملیات در نرم افزار پیش بینی شده است یا خیر؟
  2. اگر پاسخ سوال فوق منفی است , آیا این امکان وجود دارد و با چه هزینه ای؟

4-آیا بعد از خرید نرم افزار حسابداری میتوانیم به سرعت از آن استفاده کنیم؟

پاسخ این سوال منفی است.

برای راه اندازی پیشنهاد میشود از مشاور خبره استفاده نمایید.

بسته به نرم افزار , نوع زیر سیستم و همچنین آمادگی شما , این آماده سازی عموما ۱۰ تا ۳۰ روز زمان نیاز دارد.(جز سیستم های خاص از قبیل حسابداری صنعتی و سیستم دارایی های ثابت که عموما شما نیاز به اقدامات بیشتری دارید)

5- چگونه می توانیم از منطقی بودن قیمت خرید نرم افزار مطمئن شویم؟

  1. سعی کنید از مشاور خبره و مسلط به مجموعه ای از نرم افزارها استفاده کنید.
  2. شرکت های نرم افزاری هم عموما در این مورد شما را همیاری میکنند .
  3. برای این امر به اندازه کافی وقت بگذارید

(آمادگی های اشاره شده در سوال یک توصیه می شود)

6- آیا صرفا خرید نرم افزار حسابداری کافی است؟

سایر موارد دیگری که می بایست بدان توجه داشته باشید:

  1. هزینه و کیفیت خدمات پشتیبانی
  2. ارتقا و بهبود مداوم امکانات نرم افزار در آینده (توسعه سیستم)
  3. تعداد و امکانات سایر سیستم هایی که خریداری نکرده اید. بطور قطع شما در آینده به زیر سیستم ها و امکانات بیشتری نیاز خواهید داشت.

“سوالات اختصاصی” خرید نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری راهکاران ابری

نرم افزار حسابداری راهکاران ابری

10-در چه شرایطی از نرم افزار حسابداری راهکاران ابری استفاده کنیم؟

11-آیا نرم افزار راهکاران ابری دمو یا بروشور هم دارذ؟

به طور کلی فرایند فروش نرم افزار راهکاران ابری , بر مبنای برگزاری جلسات دمو می باشد. در این جلسات ضمن بررسی دقیق نیاز شما و ارائه مشاوره های لازم , شما را با کارکرد های سیستم های مورد نظرتان آشنا می سازیم. جلسات دمو رایگان و عموما هم آنلاین هستند.

برای ثبت درخواست دمو , فقط کافی است فرم درخواست خرید , در قسمت ثبت درخواست عبارت : ” درخواست دمو ” و یا در صورت لزوم عبارت ” درخواست بروشور ” را ثبت کنید.

(قسمت توضیحات با تکمیل شماره تماس و نام و نام خانوادگی نمایش داده خواهد شد)

12-امکانات و مزایای ویژه نرم افزار حسابداری راهکاران ابری چیست؟

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.

13-قیمت نرم افزار حسابداری راهکاران ابری چقدر است ؟

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.

14-چگونه نرم افزار حسابداری راهکاران ابری را خریداری کنم؟

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.

16-در چه مواردی از نرم افزار حسابداری راهکاران ابری استفاده نکنم ؟

17-چگونه نرم افزار حسابداری راهکاران ابری را با سایر نرم افزار های مشابه مقایسه کنم؟

نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم

20- در چه شرایطی از نرم افزار حسابداری سپیدار استفاده کنیم؟

  1. شرکت های تازه تاسیس.
  2. شرکت های متوسط.
  3. شرکت هایی که به دنبال یک سیستم استاندارد و با کیفیت مناسب هستند.
  4. شرکت هایی که به امکانات و ابزار پایه مالی برای کنترل فرایند ها نیاز دارند.
  5. مدیرانی که به دنبال حداکثر کنترل و حداقل کردن عملیات اپراتوری هستند.
  6. شرکت هایی که گام به گام در حال توسعه عملیات خود هستند.

21- آیا نرم افزار سپیدار دمو یا بروشور هم دارد؟

بله شما می توانید درخواست دموی نرم افزار سپیدار را هم داشته باشید.

برای ثبت درخواست دمو , فقط کافی است فرم درخواست خرید , در قسمت ثبت درخواست عبارت : ” درخواست دمو ” و یا در صورت لزوم عبارت ” درخواست بروشور ” را ثبت کنید.

(قسمت توضیحات با تکمیل شماره تماس و نام و نام خانوادگی نمایش داده خواهد شد)

22-امکانات و مزایای ویژه نرم افزار حسابداری سپیدار چیست؟

  1. سادگی در عین کامل بودن
  2. متنوع بودن زیرسیستم ها و ماژول ها که قابل تطبیق با هر نوع عملیاتی است
  3. پشتیبانی عالی آنلاین و تلفنی
  4. رشد و توسعه مستمر نرم افزار
  5. قابلیت تطبیق با عمده گزارشات جاری مالیاتی . از قبیل ارسال لیست حقوق و ارسال گزارش فصلی
  6. گزارش گیری و گزارش سازی متنوع
  7. دارای امکانات و ابزارهای کاربردی و بسیار متنوع است. هر شرکت میتواند متناسب با نیاز خود از این امکانات به صورت اختصاصی استفاده نماید. (در حد متعارف و نسبت به سایر نرم افزارهای رقیب)
  8. دارای گزارشات و خروجی های عملیاتی بسیار متنوع-

23-قیمت نرم افزار حسابداری سپیدار چقدر است؟

قیمت پایه سیستم های سپیدار بدین شرح است :
(آخرین تاریخ به روز رسانی : ۱۴۰۰/۰۶/۱۸)

  1. سیستم های اصلی / خرید بسته
    • بسته بازرگانی : مجموعا  ۱۴۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال شامل :
      1. سیستم حسابداری ۲۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال
      2. سیستم دریافت و پرداخت ۳۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال
      3. سیستم تامین کنندگان و انبار بازرگانی ۴۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال
      4. سیستم مشتریان و فروش ۴۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال
    • بسته تولیدی :  مجموعا         ریال شامل
  2. خرید سیستم های تکمیلی اصلی 
    1. حقوق و دستمزد
    2. سفارش کار
    3. بسته خدماتی
    4. بسته پیمانکاری
  3. زیر سیستم ها 
  4. امکانات جانبی 

24-چگونه نرم افزار حسابداری سپیدار را خریداری کنم؟

شرکت همکاران سیستم , نرم افزارهای خود را فقط ار طریق نمایندگی های خود به فروش می رساند. این موضوع مشمول فروش نرم افزار حسابداری سپیدار هم می شود.

بنابراین فقط کافی است از طریق نمایندگی های مجاز اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.
توجه داشته باشید نمایندگی های رسمی سپیدار اشخاص حقوقی هستند.

برای ثبت سفارش برای خرید نرم افزار سپیدار از نمایندگی شرکت خدمات تخصصی مدیریت آتیلا کلیک کنید-

25-آیا آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار رایگان است؟

مرکز آموزش سپیدار دوره هایی را برای مشتریان و نمایندگی های خود برگزار می نماید.

این دوره ها برای نمایندگی ها عموما رایگان و برای مشتریان با اعمال تخفیفات ویژه هستند.

شرکت خدمات تخصصی مدیریت آتیلا نیز با استفاده از سیستم آموزشیار آنیلا برگزاری کارگاه های آموزشی آنلاین را از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ برای مخاطبین خود آغاز نموده هست.

این دوره های به طور خلاصه بدین صورت تقسیم بندی می شوند:

  1.  دوره های کاربری مقدماتی سیستم های پایه که تماما رایگان هستند.
  2. دوره های کاربری پیشرفته که هزینه آنها با اعمال ۹٪ ارزش افزوده هر یک مبلغ ۱۹۶/۲۰۰ تومان است که ۳۰٪ برای اعضای شبکه های اجتماعی آتیلا تخفیف در نظر گرفته می شود. (اعضای ثابت با حداقل یک ماه عضویت)
  3. دوره های کاربری حرفه ای و راه اندازی که هزینه هر یک از آنها ۳۰۵/۲۰۰ تومان می باشد که این گروه از دوره ها نیز مشمول ۳۰٪ برای اعضای شبکه های اجتماعی آتیلا تخفیف در نظر گرفته می شود. (اعضای ثابت با حداقل یک ماه عضویت)

26-در چه مواردی از نرم افزار حسابداری سپیدار استفاده نکنم؟

ترم افزار حسابداری سپیدار , در موارد ذیل توصیه نمی شود:

  1. فروشگاه ها
  2. شرکت هایی بزرگ
  3. شرکت های توزیع و پخش
  4. سازمان های دولتی
  5. شرکت هایی متوسطی که در حال رشد هستند و از امکانات , ابزارها و فیلدهای کمکی حداکثر استفاده را نموده اند
  6. شرکت هایی که ساختار حساب آنها به گونه ای است که بیش از یک تفصیلی در سیستم حسابداری نیاز دارند
  7. شرکت های فعال در حوزه آنلاین یا شبکه های اجتماعی
  8. شرکت های تامین نیرو

27-چگونه نرم افزار حسابداری سپیدار را با سایر نرم افزار های مشابه مقایسه کنم؟

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.

28-آیا نرم افزار سپیدار CD آموزشی هم دارد؟

بله . نرم افزار سپیدار دارای دو نسخه آموزشی است :

  1. CD آموزشی چند کاربره که عموما مناسب برای مراکز آموزشی است.
  2.  CD آموزشی تک کاربره که عموما مناسب برای دانشجویان و کارجویان است.

برای سفارش خرید CD آموزشی کافی است فرم مقابل را تکمیل کنید.

نرم افزار حسابداری دشت

نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

30- در چه شرایطی از نرم افزار حسابداری دشت استفاده کنیم؟

31- آیا نرم افزار دشت دمو یا بروشور هم دارد؟

32- امکانات و مزایای ویژه نرم افزار حسابداری دشت چیست؟

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.

33- قیمت نرم افزار حسابداری دشت چقدر است؟

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.

34- چگونه نرم افزار حسابداری دشت را خریداری کنم؟

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.

35- آیا آموزش نرم افزار حسابداری دشت رایگان است؟

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.

36- در چه مواردی از نرم افزار حسابداری دشت استفاده نکنم؟

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.

37- چگونه نرم افزار حسابداری دشت را با سایر نرم افزار های مشابه مقایسه کنم؟

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.دشت

38- آیا نرم افزار دشت CD آموزشی هم دارد؟

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید.دشت

fanoos

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *